גולש, משתמש או משתמש מורשה המבקש לבטל את רישומו לשירות כלשהו הניתן באתרים, או המבקש להפנות תלונה ו/או הערה ו/או שאלה כלשהי, יעשה זאת בפניה ברורה במסגרת הודעת דוא"ל אל שירות הלקוחות או התמיכה הטכנית, לפי הענין, לכתובות הבאות:
פניה לשירות לקוחות:
פניה בנושאים של תמיכה טכנית:
על המשתמש הפונה לציין את שמו המלא, מספר טלפון וכתובת דואר אלקטרוני ברורה ליצירת קשר עמו, וכל פרט רלוונטי אחר לצורך בירור פנייתו.
במקרה שבו מדובר בשירות בתשלום מתבקש המשתמש לציין בפניתו גם את מספר תעודת הזהות שלו.